top of page

Ed Sheeran obre nous horitzons amb Play, el seu àlbum global ja en pre-reserva

Un nou capítol per a Teddy

Ed Sheeran ha anunciat aquest dimecres que el seu vuitè àlbum d’estudi, Play, ja es pot reservar, tot i que no estarà disponible a les plataformes fins al 12 de setembre de 2025. Després de tancar la seva emblemàtica sèrie Mathematics, on ja va explorar (+, ×, ÷, =, −), l’artista es llença ara de ple al “gran pop” amb un projecte inspirat per la música que ha descobert en els seus viatges arreu del món.


De la foscor a la descoberta

En un missatge a Instagram, Sheeran reconeix que Play neix d’un “moments molt foscos” de la seva vida i que en sortir-ne va voler crear “alegria i tecnicolor” mentre explorava cultures a cada país on actuava.

  • Gran part de la composició es va tancar a Goa, Índia, on l’aire tropical i les riques tradicions musicals del subcontinent van impregnar el disc d’un esperit global.

  • A més, Ed ha treballat amb nous col·laboradors internacionals, fusionant sons perses i indians amb la seva herència folk anglesa.


Old Phone, primer tast íntim

El segon senzill, Old Phone, ja ha vist la llum aquest 1 de maig. Allunyat de la dimensió global de l’àlbum, es tracta d’un tema acústic amb reminiscències de country, on la veu suau de Sheeran fa de contrapunt a la nostàlgia d’un telèfon antic que evoca records i connexions perdudes.


Un recorregut emocional per Play

El disc inclou 13 talls que prometen un viatge íntim i divers:

  1. Opening

  2. Sapphire

  3. Azizam

  4. Old Phone

  5. Symmetry

  6. Camera

  7. In Other Words

  8. A Little More

  9. Slowly

  10. Don’t Look Down

  11. The Vow

  12. For Always

  13. Heaven.


Destaca “Azizam” (que en persa significa “el meu/ma estimat/da”), el primer avançament publicat el 4 d’abril, on Sheeran va col·laborar amb Ilya Salmanzadeh per crear una cançó de caràcter festiu amb ritmes i instruments iranians.



Què esperar abans del 12 de setembre

Segons la nota de premsa oficial de Warner Records, abans de l’estrena s’aniran revelant més fragments i experiències interactives: des de concerts improvisats en autobusos turístics fins a trobades en pubs per a ‘folk jams’, tot dins de la voluntat de fer de la campanya una vivència “divertida i juganera”, tal com va confessar l’artista.



Comentários


bottom of page